Belangstellenden & Lidmaatschap

Vrijblijvende kennismaking

Online schaken is de laatste jaren enorm gegroeid in populariteit. Ben jij zo’n schaker die aardigheid heeft gekregen aan online schaken en die het ook wel eens “in het echt” wil proberen? Dan ben je bij SV Stokhorst aan het juiste adres! We hebben een ‘brede’ club waar zowel thuisschakers als gevorderde schakers gelijkwaardige tegenstanders kunnen treffen. Je bent altijd welkom om bij ons te komen kijken en vrijblijvend een viertal avonden mee te spelen. Je kunt dan ook een kijkje nemen bij onze training.

Meld je van te voren even bij ons aan, we zorgen dan dat je een korte introductie krijgt en al op de eerste avond kunt spelen. Geef eventueel even wat je schaakervaring is, of wat je speelsterkte is op bijvoorbeeld chess.com of lichess.com, Dan houden we daar rekening mee bij je introductie.

Bij voldoende belangstelling organiseren we af en toe een introductieprogramma voor internetschakers van alle niveaus. Er is dan individuele aandacht zijn voor specifieke vragen en er zal uitleg gegeven worden over de verschillen tussen live en online, zoals het noteren van zetten en hoe de tijd in te delen in een langzame partij. We hebben helaas geen jeugdafdeling, iedereen vanaf een jaar of zestien is bij ons welkom. Jongere spelers verwijzen we graag door naar SV Lonneker waar we goed mee samenwerken.

Heeft dit je interesse gewekt? Stuur dan even een mailtje naar secretaris@svparkstokhorst.nl.

Lidmaatschap

Het lidmaatschap loopt van 1 juli tot 30 juni. Het lidmaatschap wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd.
Opzegging van het lidmaatschap moet voor 1 juli plaatsvinden (schriftelijk of per e-mail gericht aan de secretaris: secretaris@svparkstokhorst.nl).
Bij tussentijdse afmelding vindt geen teruggave van de verplichte jaarlijkse afdracht aan de KNSB-SBO plaats.
Bij tussentijdse aanmeldingen wordt uitgegaan van tien schaakmaanden. De contributie bedraagt dan zoveel keer 10% als het nog te spelen aantal maanden.

Contributie seizoen 2023/2024

• Hoofdlid € 110,–
  • “Dubbellid” € 36,– (als de KNSB en SBO-afdracht via een andere vereniging plaatsvindt)
  • Jeugdleden (tot 23 jaar) € 70,–

• Voor 1 november minimaal de helft.
  • Uiterlijk 1 maart restant.

Betaling aan:
SV Park Stokhorst Enschede