ook niet-leden kunnen zich nu aanmelden via secretaris@svparkstokhorst.nl.

Maandag 6 mei 2024 hebben Anne Bergen en Eugène Maatje de loting verricht voor de finale in de bekercompetitie, met het volgende resultaat:

De finale wordt gespeeld op maandag 10 juni 2024.

Hieronder de uitslag van de 29e ronde in de laddercompetitie en met de ranglijst na 29 speelrondes:

Met veel enthousiasme kondigen we aan dat we onze schaaklessen weer gaan hervatten! Met een hernieuwde energie en de introductie van nieuwe technologieën, zullen de schaaklessen vanaf heden. weer van start gaan. Om 19:15 uur gaan we boven gebruik maken van een beamer om kennis over verschillende posities te delen. Een speciale dank aan Roelof, die ook de eerste les zal verzorgen. We hopen velen van jullie daar te mogen verwelkomen. Als je zelf ook een les wilt delen, je beste tips wilt geven, of een puzzel hebt waar je niet uitkomt, laat het ons dan gerust weten!

Hieronder de uitslag van de 28e ronde in de laddercompetitie en met de ranglijst na 28 speelrondes én de uitslag van de halve finales in bekercompetitie:

Bestuursmededelingen

via onderstaande link kunt u de nieuwsbrief van april 2024 downloaden

via onderstaande link kunt u de nieuwsbrief van januari 2024 downloaden

Activiteitenagenda

Schaaktraining

Onderstaand het schema van de lessen van Mart bij S.V. Lonneker (Spölminkkamp 45, Enschede) op vrijdags van 19:15 tot 19:45.

15-9 Matbeelden
22-9 Pioneindspelen
29-9 Middenspelregels
6-10 Dubbele aanval
13-10 Penning/Röntgenaanval
20-10 Aftrekschaak
27-10 Schaak dreigen/Verdedigen tegen schaak
3-11 Gouden regels v/d opening
10-11 Partij-analyse
17-11 Vrije training

Het onderwerp is: Interactieve training (deel 2).

Aanvang 19:15, de deur is open vanaf 19:00. Einde training 19:45.

Het onderwerp is: Verdedigen tegen schaak.

Aanvang 19:15, de deur is open vanaf 19:00. Einde training 19:45.

Uitslagen laddercompetitie

Hieronder de uitslag van de 27e ronde in de laddercompetitie en met de ranglijst na 27 speelrondes:

Uitslagen bekercompetitie

Op maandag 19 februari hebben Rinke de Wolf en Peter Goud de loting verricht voor achtste finale in bekercompetitie met het volgende resultaat:

Bertil de Groot Niek Jager
Tom Scheper Fabian Klaster
Rinke de Wolf Gerhard Groenewoudt
Roelof Berkepeis Benjo Hilbrink

De kwartfinales worden gespeeld op maandag 18 maart 2024.

in de laatste week van oktober vindt u hier de eerste uitslagen van onze bekercompetitie.

Uitslagen rapidcompetitie

Uitslagen externe competitie