Informatie schaak-off

Gezien we aankomende week de voorrondes van de schaak-off hebben, bij deze de informatie hoe de avond wordt ingevuld volgens de schaak off website:

De Schaak-Off is een schaaktoernooi voor zowel niet-leden als leden. Schaakliefhebbers worden via onze digitale campagne geworven om bij de schaakclubs een avond of middag te komen schaken. Er worden dan 3 rapid partijen gespeeld (25 minuten p.p.) in vierkampen. Ieder op z’n eigen niveau. Het doel is kennismaking met de clubs en daarnaast een leuke sportieve uitdaging te bieden aan schaakliefhebbers om een volgende ronde te halen. De clubs roepen we op van deze avond / middag een waar feest te maken, waarbij ook de eigen leden een prominente rol hebben. In augustus start de werving onder het publiek.

De datums van het toernooi zijn als volgt:

18 september – 1 oktober, lokale voorronden

4 – 24 november, regionale finales

2 december, landelijk finale in De Bilt met vanwege ons jubileum 150 plekken in de finale

Daarnaast is het volgende van belang om te weten en dat is namelijk dat het evenement gratis is voor leden die aangesloten zijn bij de KNSB. Je kunt je aanmelden tot aankomende maandag via de link https://startmet.schaken.nl/activaties/schaak-off-2023

Tot slot, indien men zichzelf aanmeldt voor de schaak-off, vergeet je dan niet af te melden bij Theo voor de interne competitie.

Groet, Omar