De vereniging

Schaakvereniging SV Park Stokhorst is een gezellige schaakvereniging in Enschede. Onze wekelijkse schaakavond op maandag van acht tot twaalf in ´t Volbert (Stokhorst) wordt altijd goed bezocht door schakers en schaaksters van alle leeftijden.

Wij hebben een ladder-, een beker- en een rapidcompetitie, en met verschillende teams nemen wij deel aan externe wedstrijden georganiseerd door de Schaakbond Overijssel waar onze vereniging bij aangesloten is.

Voor onze rapidavonden (zie de kalender voor de eerstvolgende) hanteren we een open inloop. Iedereen is welkom, clubschakers, huisschakers en mensen die het weer eens willen proberen. Op de rapidavond speel je korte partijen tegen tegenstanders met vergelijkbare speelsterkte. We denken dat we daarmee gasten en belangstellenden een leuke gelegenheid bieden om (weer) eens kennis te maken met het schaken, met de sfeer en met de gezelligheid bij onze club Schaakvereniging Park Stokhorst.

Voor nadere kennismaking is het ook mogelijk om 4 avonden vrijblijvend mee te schaken op de maandagavond.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen en/of gebruik maken van het contactformulier.