Voor leden

Welkom op ledenpagina van onze vereniging. Via deze pagina kun je alle informatie vinden die voor jouw als clublid interessant is.De meeste informatie vind je ook elders op de website. Op deze pagina hebben we alles samengevoegd zodat jij als lid niet verder hoeft te zoeken.

Afmelden laddercompetitie
Net als op de vorige website word je als lid ook via deze website verzocht je af te melden voor de laddercompetitie uiterlijk zondagavond voor 20.00 uur voor de eerstvolgende wedstrijden op de maandag erna.
> Bekijk de uitleg als PDF
> Bekijk de uitleg via een filmpje
> Direct afmelden

Partij analyses/wedstrijdverslagen
Heb je een leuke partij analyse of heb je een wedstrijd gespeeld en wil je voor ons een verslag schrijven voor de website? Graag! Een dynamische website met veel nieuwe berichten erop is leuk. Dit zorgt ervoor dat bezoekers van onze website veel te lezen hebben en krijgen een indruk van onze vereniging. Je berichten kun je sturen naar webmaster@svparkstokhorst.nl.

Uiteraard heeft onze vereniging ook een eigen Facebookpagina. Heb je ook Facebook? Volg ons dan en like ons en nodig je vrienden uit onze pagina ook leuk te vinden. Op deze manier hopen we wat meer leden te krijgen en hopen we meer schakers op onze rapidschaaktoernooien en open avonden te krijgen. Door op de afbeelding hiernaast te klikken ga je naar de Facebookpagina.

Ledentalk
Ben je op zoek naar leuke foto’s, wil je een oproepje plaatsen of wil je iets anders delen met de leden? Dat kan in de rubriek Ledentalk. Vooralsnog verzoek ik je mij een mailtje te sturen met de tekst. Ik zal het dan voor je plaatsen. In de nabije toekomst is het ook mogelijk dat leden zelf artikelen op de website kunnen plaatsen. Hier wordt op dit moment nog aan gewerkt.