OSBO snelschaakkampioenschap 2024

Deelname aan dit jaarlijkse individuele snelschaaktoernooi staat open voor iedereen die lid is van de OSBO. Het toernooi is dit jaar ook opengesteld voor leden van de SGS en de SBO.

Het toernooi wordt gehouden op Zaterdag 6 januari 2024
in Dagbesteding Het Pleijwerk, Vlamoven 22-24, Arnhem (Bedrijventerrein IJsseloord 1 – Presikhaaf).

Snelschaaktoernooi:
Gespeeld wordt volgens systeem Amsterdam, d.w.z. drie voorronden in vierkampen en
vervolgens een dubbelrondige finalegroep, speeltempo 3 minuten p.p.p.p + 2 seconden per zet..

Prijzen:
Finalegroep A 1e prijs: € 250,00
Finalegroep B: 1e prijs: € 100,00
Finalegroep C en volgende: 1e prijs: € 30,00
Ook de 2e en 3e prijzen in de diverse groepen zijn geldprijzen. Genoemde bedragen zijn de
minimale prijzen. Bij een grote toeloop van deelnemers zullen de prijzen verhoogd worden.

Inschrijving:
Inschrijven kan tot vrijdag 5 januari 21.00 uur onder vermelding van club en KNSB-rating bij:
Ruud Wille e-mail: ASVschaken@gmail.com of tel 06 1296 5038.