Schaken op de club vanaf 28 februari

Het gaat weer lijken op de ouderwetse clubavonden!
Er zijn vanaf 28 februari geen corona-restricties meer voor wat betreft openingstijden en groepsgrootte, afstandsregels of corona-check. Het blijft ook bij ons belangrijk dat de hygiënevoorschriften zoveel mogelijk worden nageleefd. Daarnaast moet je natuurlijk rekening houden met de richtlijn dat je thuisblijft als je ziek of verkouden bent of als iemand uit jouw huishouden positief op het coronavirus is getest.

Heb je in 2022 nog NIET geschaakt, en wil je op enig moment weer beginnen, meld je dan AAN bij Theo voor je eerste maandagavond en doe dat uiterlijk de voorafgaande zondagavond 20.00 uur!
Als je weer begint te spelen, zal Theo je ook voor de volgende maandagen in principe ook weer indelen, tenzij je je afmeldt. Let daar alsjeblieft op, want het is sneu voor je tegenstander als je onverwacht niet komt opdagen.

Heb je in 2022 al WEL geschaakt, dan wordt je zonder tegenbericht gewoon ingedeeld. Kun je een keer niet, meld je dan AF bij Theo.
Tenzij je daar met Theo afzonderlijk andere afspraken over maakt. Ook hier is het opletten geblazen, want het is sneu voor je tegenstander als je onverwacht niet komt opdagen.