Statuten

Als vereniging zijn we verplicht om onze statuten te actualiseren in verband met nieuwe wetgeving. Het gaat er vooral om hoe je de taken, verantwoordelijkheden en aansprakelijkheid van bestuurders beter regelt, en hoe je er voor zorgt dat de vereniging doorgaat als het bestuur wegvalt. We hebben nog wel even de tijd, maar we zijn al wel aan het kijken hoe we dit snel en netjes kunnen regelen. Richting de ALV, want daar moet over wijzigingen van de statuten worden besloten en de notaris moet dat dan vastleggen. Als bestuur willen we jullie graag in de gelegenheid stellen daar bijtijds over mee te denken. Wil je in deze fase meedoen (lezen en reageren op het concept) laat het dan weten aan Rienk.