Vlotte Pot in het nieuwe jaar!

Het bestuur wenst alle leden een allen een goed en gezond 2022!

We zijn een schaakclub, dus we schaken door. En als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan… Dus voorlopig nog even online voor wie daar aardigheid aan heeft. Maandagavond 10 januari is er daarom om 20.15 weer onze Vlotte Pot Arena!  Snelschaken ging een aantal mensen te snel, nu heb je de mogelijkheid om een Vlotte Pot te spelen, 10 min pppp en 5 sec bonus per zet. Je kunt dus lekker doorschaken zonder dat je gelijk in tijdstress komt! Als je mee wilt doen zorg dan dat je je vooraf aanmeldt bij het Lichess-team SV Park Stokhorst.

En de komende weken gaan we door met de de Vlotte Pot op maandagavond, bij voldoende belangstelling en zonder tegenbericht. En wacht je liever nog even tot we weer aan het bord kunnen zitten? Dat  begrijpen we ook, dat zien we natuurlijk allemaal het liefst snel gebeuren. Heb je vragen of opmerkingen, laat het weten!

_________________________________________________________________________________________________________________________