Verslag, uitslagen en foto’s SV Park Stokhorst Rapidtoernooi, 12 maart 2023

Op zondag 12 maart 2023 konden we na een aantal jaren corona eindelijk weer ons jaarlijkse toernooi organiseren, dit jaar voor de 32e keer. Het toernooi dat zich kenmerkt als een gezellig schaaktoernooi voor clubschaker en thuisschakers was ook dit keer weer een groot succes, en dit ondanks een aantal afmeldingen. Het toernooi werd gespeeld in twee groepen. Groep A speelde met 8 spelers een complete competitie welke beslist moest worden middels een snelschaakwedstrijd omdat Bert Jongsma en Daniel Böhlich allebei 5,5 punten hadden. De snelschaakwedstrijd werd gewonnen door Bert Jongsma.

In de tweede groep werd door 10 spelers gestreden in twee poules. De uiteindelijke winnaar van groep B werd naar kruisfinales die jeugdspeler Victor Brorens van schaakvereniging Max Eeuwe.

Hieronder alle uitslagen en een link naar de foto’s: