INTERNE COMPETITIE OPGESCHORT

In verband met de aangescherpte coronamaatregelen heeft het bestuur, na afstemming met diverse coördinatoren en teamleiders, besloten om de interne en de externe competitie voor de komende drie maandagen op te schorten. We gaan (hopelijk) verder met de laddercompetitie op maandag 6 december.

Het is een lastige en vervelende beslissing, ook omdat we beseffen ook dat we jullie hiermee een avondje ontspanning en afleiding ontnemen. We vertrouwen op jullie begrip en hopen dat we elkaar op 6 december weer kunnen treffen.

Vooralsnog geldt voor 6 december:
– meld je af als je eerder wel hebt meegespeeld en dan toch niet wilt meespelen
– meld je aan als je dit seizoen niet meegespeeld hebt en dan wel wilt meespelen, en zorg dan voor een geldige QR-code.

Mocht het plaatje er tegen die tijd weer anders uit zien, dan melden we dat. Via de site en zo nodig via de mail.