LET OP: VANAF MA 8 NOV QR-CODE VERPLICHT BIJ SV PARK STOKHORST

Vanaf maandag 8 november zullen we alle leden bij binnenkomst in het clubgebouw vragen om een QR-code. Heb je geen telefoon met QR maar alleen een papieren versie dan kun je die ook meenemen en kunnen we die ook scannen. Ben je niet gevaccineerd? Laat je dan testen bij testen voor toegang en neem je testbewijs middels QR-code mee.

Heb je de laatste tijd wel regelmatig geschaakt, maar heb je geen Coronatoegangsbewijs, of vind je het te veel gedoe, of heb je andere redenen om het clubschaken even op te schorten meld je dan af bij Theo. Geef dan bijvoorbeeld aan dat je afwezig bent totdat je je weer aanmeldt. En ben je om andere redenen gewoon een keer afwezig, dan meld je je natuurlijk zoals gebruikelijk af.